Halkla İlişkiler, Pazarlama ve Yeni Medya
"İnternette değilseniz, yoksunuz" ifadesine katılıyor musunuz? Günümüzde sadece şirketler ve şirketler değil, siyasi partiler, ofisler ve sivil toplum kuruluşlarının da çevre ile etkili ilişkiler kurarak kendilerini nasıl etkili bir şekilde tanıtacaklarını bilmiyorlarsa başarı şansı çok az. Collegium Civitas'taki Halkla İlişkiler, Pazarlama ve Yeni Medya uzmanlığı, size bir cevap verecek, yeni müşterileri nasıl bulup çekeceğiniz ve markanızı daha geniş bir kitle için daha görünür kılmak için hangi teknikleri kullanmanız gerektiği.
Çalışmalar sırasında şu konularda bilgi edineceksiniz:
-
modern pazarlama ve PR ilkeleri,
-
medya ilişkileri,
-
iç ve dış PR,
-
CSR,
-
pazar araştırması teknikleri.
Şu konularda pratik beceriler kazanacaksınız:
-
pazarlama ve PR planlarının hazırlanması ve uygulanması;
-
İnternet ve araştırma dahil pazarlama araçlarını kullanmak;
-
marka bilinirliği kampanyaları oluşturmak;
-
pazarlama kampanyasının planlanması ve koordine edilmesi;
-
yaratıcı düşünme ve oyunculuk;
-
kişiler arası iletişim;
-
öz sunum.
İş perspektifleri:
-
reklam ajansları,
-
medya evleri,
-
pazarlama ajansları,
-
PR ajansları,
-
etkinlik ve ortam ajansları,
-
uluslararası şirketlerde pazarlama, tanıtım ve PR departmanları,
-
medya (İnternet, televizyon, gazeteler, radyo).