Dijital Pazarlama
Genel anlamda dijital endüstri olarak adlandırılan sektör, ekonominin en hızlı büyüyen kollarından biridir. Pazar talebine dayalı ve işverenlerle işbirliği içinde yapılan araştırma, İnternet pazarlama endüstrisinde geleceğin uzmanlarının kalite ve yeteneklerini geliştirmek için mükemmel bir çözümdür. Collegium Civitas Yönetim Bölümü Müdürü Profesör Małgorzata Baran “Sektörün özel ihtiyaçlarına cevap veren dijital pazarlama öğrencileri için bu plan, gelecekteki kariyerleri için bir bilettir.” Modern teknolojilerin geliştirilmesi ve kaynakların sayısallaştırılması, işverenlerin birçok sektörü değiştirmesini gerekli kılıyor. Aynı zamanda, çok kanallı satışlar ticaret normu haline geliyor ve bu nedenle, geniş ölçüde anlaşılmış uzmanlara veya e-ticaret yöneticilerine olan talep artıyor.
Dijital Pazarlama programı, işletmelerde ve kurumlarda İnternet pazarlamacılığı ile ilgili pozisyonlarda (örneğin bir e-pazarlama uzmanı olarak) iş bulmayı kolaylaştırır.
Çalışmalarınız sırasında, en fazla sayıda potansiyel müşteriye ulaşmak için sosyal medya veya İnternet gibi iletişim kanalları da dahil olmak üzere dijital medyayı nasıl kullanacağınızı öğreneceksiniz. Ayrıca, İnternet'in kendisinin zaman içinde nasıl geliştiği ve kullanıcılarının Polonya'da ve dünya çapında nasıl değiştiği hakkında da bilgi edineceksiniz.
Alanlarının en iyi uzmanları ve uygulayıcıları tarafından yönetilecek birçok uzmanlık sınıfı sayesinde, diğerlerinin yanı sıra şunları öğreneceksiniz:
-
Çevrimiçi reklamcılık pazarının sayılarla nasıl göründüğü ve Dijital Pazarlama sözlüğü
-
Dijital Pazarlamaya Giriş konusunda uzmanlaşacaksınız;
-
Bir çevrimiçi iletişim stratejisi oluşturmak için yedi adım ve adım adım reklam özeti nedir - Strateji ve Planlama;
-
İçerik pazarlamasında bir strateji nasıl oluşturulur ve çekici içerik nasıl yazılır, aynı zamanda İnternette ilgili içerik hazırlayarak bir grup alıcı nasıl korunur? - İçerik pazarlaması;
-
Mobil reklamcılığın nasıl göründüğü ve nesnelerin internetinin ne olduğu dahil olmak üzere mobil cihazlar üzerinden pazarlama yaparak nasıl başarılı olunur? - Mobil pazarlama;
-
Google Ads reklamcılık pazarı nedir ve Google Ads platformu en baştan nasıl oluşturulur - Arama Motoru Pazarlaması (SEM);
-
Görüntülü reklamcılık standartları neye benziyor ve çevrimiçi reklamcılığın önündeki en büyük zorluklar nelerdir - Programatik ve Görüntülü Reklamcılık;
-
Web sitesi tasarımındaki en önemli trendler ve ayrıca UX'te kullanılan araştırma yöntemleri ve araçları nelerdir - Web Analitiği ve Kullanıcı Deneyimi.
Bu uzmanlık aynı zamanda, İnternet pazarlamasındaki en son trendlere cevap olan, pazarlamadaki E-spor veya Etkileyenler gibi seçmeli dersleri de içerir.